فناوری‌ سلول‌های بنیادی| تولید در حوزه سلول‌های بنیادی، زیست‌فناوری و پزشکی بازساختی شتاب می‌گیرد

فناوری‌ سلول‌های بنیادی| تولید در حوزه سلول‌های بنیادی، زیست‌فناوری و پزشکی بازساختی شتاب می‌گیرد


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 82795
حمایت از دریافت مجوزها و مشاوره، جزو نیازهایی است که شرکت‌های فعال در حوزه سلول‌های بنیادی را در مسیر تولید محصول قرار می‌دهند.

شرکت لیداکس با ارائه خدمات فناورانه به پژوهشگران و فناوران، زمینه را برای توسعه فناوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی فراهم کرده است.

این شرکت با ایجاد زیرساخت‌های کامل اعم از فضاهای کاری متعدد و گسترده، آزمایشگاه‌های تخصصی و فوق‌تخصصی، اتاق‌های تمیز، تجهیزات تخصصی، شرکت‌های تجاری زیرمجموعه، صندوق پژوهش و فناوری و بخش تحقیق و توسعه، تجهیز شده است.

 

تکمیل زنجیره تامین

این شتابدهنده با در اختیار قرار دادن تمامی زیرمجموعه‌های خود و با تشکیل کانون مشاوران سرمایه‌گذاری و کانون صنعت و پژوهش درصدد است تا زنجیره تامین و فرآیند عملیاتی شدن شرکت‌های خلاق را تکمیل کرده و قدمی محکم در مسیر تجاری‌سازی آنها و رونق تولید ملی بردارد تا بتواند سهم حداکثری را از این بازار بکر برای ذی‌نفعان به‌دست آورد.

 

تضمین‌کننده سرمایه‌گذاری

ازجمله عملکردهای این شتاب‌دهنده، وجود هلدینگ دانش‌بنیان لیدکو و صندوق پژوهش و فناوری لیدکو به‌عنوان سرمایه‌گذار است که می‌تواند تضمین‌کننده سرمایه‌گذاری برای فناوری‌های حاصل از تیم‌های فناور شرکت‌های خلاق موفق خارج‌شده از شتابدهنده باشد.

رسالت این شتابدهنده خلق ارزش و ایجاد درآمد و توسعه و اشتغال پایدار برای جامعه هدف (صاحبان ایده، طرح، شرکت‌های خلاق و سایرین) از طریق در اختیار قرار دادن زیرساخت‌ها، تجهیزات، خدمات و نیز انتقال دانش و تجربه مدیریتی در حوزه‌های تخصصی شتابدهنده است.

با توجه به تلاش این شتاب‌دهنده به‌عنوان یک شتاب‌دهنده فناوری‌محور برای حرکت در لبه‌های علم و فناوری و همچنین وجود تیم تخصصی در حوزه زیست‌فناوری و پزشکی بازساختی همراه با آشنایی کامل به مباحث تجاری‌سازی در این مجموعه، برقراری ارتباط موثر فناوران و محققان این حوزه می‌تواند در جهت پیشبرد و تجاری‌سازی محصولات مرتبط با این حوزه بسیار راهگشا باشد.

 

ارائه آموزش‌های تاسیس و راهبری کسب‌وکار

از جمله خدمات قابل ارائه این شتابدهنده، می‌توان به امکانات زیرساختی همچون فضای استقرار فیزیکی،‌ آزمایشگاه، فضای تولید با گواهی GMP، نیروی انسانی و امکانات اداری، منتورشیپ، آموزش‌های فنی و آموزش‌های عمومی کسب‌وکار  اشاره کرد.

ارائه آموزش‌های تاسیس و راهبری کسب‌وکار و همچنین، روندهای اداری همچون ثبت شرکت، اخذ کارت بازرگانی، کمک به اخذ گواهی دانش بنیان و سایر حوزه‌ها . از طریق شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات تجاری‌سازی، از دیگر خدمات این شتاب‌دهنده به شمار می‌رود.

تیم فناور، علاوه بر دانش و نیروی انسانی، مواد و ملزومات مصرفی را تامین می‌کند. دوره پیش‌شتاب‌دهی ۴ ماه و دوره شتاب‌دهی 12 تا ۲۴ ماه برای تیم‌های فناور است. همچنین از تیم‌های فناوری برای حفظ آزادی عمل، سهام حداقلی دریافت می‌شود.

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

#17

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
 راه‌اندازی 11 مرکز جامع سلول‌های بنیادی؛ تولید محصولات فناورانه رونق می‌گیرد
راه‌اندازی 11 مرکز جامع سلول‌های بنیادی؛ تولید محصولات فناورانه رونق می‌گیرد
00/06/13 - 12:56
حرکت ایران هم‌پای دنیا در مسیر توسعه سلول‌های بنیادی
حرکت ایران هم‌پای دنیا در مسیر توسعه سلول‌های بنیادی
97/09/10 - 13:56
نخستین دوره گردهمایی سفیران دانش سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار شد
نخستین دوره گردهمایی سفیران دانش سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار شد
97/06/17 - 10:44
بیشتر بخوانیم